Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Kakšne oblike plačil sprejemate?

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam GLS zaračuna vplačnino oz. stroške nakazila v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.

Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja TEHMAX, d.o.o., Mengeš

Ali omogočate osebni prevzem blaga?

Osebni prevzem je možen v trgovini Tehmax na naslovu Gorenjska cesta 24 med tednom od 7.00 do 19 ure in v sobotah od 8.00 do 12.00 ure.

Kako hitro dobim paket ,ki je naročen v spletni trgovini?

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Pri naročanju imam težave. Mi lahko kako pomagate?

Seveda, pokličite nas na našo telefonsko številko 01 723 00 20 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na info@tehmax.si. Z veseljem vam bomo pomagali.


V spletni trgovini sem videl zanimiv izdelek. Ali si ga lahko ogledam v vaši poslovalnici?

Večino izdelkov iz spletne trgovine lahko vidite tudi v naši poslovalnici.


Kako ukrepati če je pošiljka poškodovana?

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS.

To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije ali Gls bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Kako je z vračilo kupljenega blaga?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.

Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je TEHMAX, d.o.o., Mengeš, Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Ali lahko naročim izdelke na drug naslov?

Zato, da vam na dostavo ne bo potrebno čakati doma, in ker Pošta Slovenije izdelke dostavlja znotraj delovnega časa, ko nas pogosto ni doma, se lahko odločite za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (študentski ali dijaški dom, podjetje, pisarna itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Večinoma zadošča obisk najbližje pošte ali bencinske postaje.